Beginning of CC automatics

You are at work and starting to feel disengaged from the tasks you have to complete again this morning. Going through your entire mailbox of customer requests, reviewing and recording invoices, writing a report for the monthly update. No matter the size of the company or industry, we saw time and time again during our internships as students that employees performed these repetitive non-fulfilling tasks.

According to research done by Pascal Bornet of McKinsey & Company, an employee ideally wants to spend his time not on routine work and administrative tasks, but on productive thinking, non-routine work and socialising.

Think big, start small, and scale fast - Jim Carroll

We want to help companies embrace the opportunity for transformation. Processes in our daily work life can be radically transformed to improve our productivity by automating and augmenting them. The latest technology offers us automation beyond our wildest dreams. As an intelligent automation company, we not only want to perfect our skills in Robotic Process Automation, but also fully harness the power of AI.

Outlook for the coming years

As James clear states in his book, Atomic Habits, "tiny changes make a big difference". Our start-up focuses on providing productive automation solutions and consultancy for companies that have employees who perform simple but frequent repetitive tasks. By providing these services, we aim to reduce meaningless work for the employee and give them more time for work they feel more engaged with.

Operational assistance

Once a process is automated, people often think it will not need any changes in the future. But as a process matures, so should the associated automation. When UIPath started, there was a huge surge in Robotic Process Automation being adapted in businesses. Managers tested an automation script, then assigned an employee to automate a process and expected it to be fully functional in the next few years. This soon led to maintenance failures because the RPA project was not kept up. To avoid this, we can help get your digital workforce running automatically without worrying about future process issues.

We are passionate about helping you on your automation journey. We have learned about Intelligent Automation and have personally moved away from the idea "this process can only be done by a human". We realise that it is possible to "automate the impossible".

Mischa van Ek

Master Business Informatics student from Utrecht University. Part time ICT Consultant and Business Process Analyst with work experience of 5 internships

Begin van CC automatics

Je bent aan het werk en begint je ontkoppeld te voelen van de taken die je vanmorgen weer moet afwerken. Je hele mailbox met klantverzoeken doornemen, facturen bekijken en registreren, een rapport schrijven voor de maandelijkse update. Ongeacht de grootte van het bedrijf of de bedrijfstak, wij zagen tijdens onze stages als studenten keer op keer dat werknemers deze repetitieve niet-vervullende taken uitvoerden.

Volgens onderzoek van Pascal Bornet van McKinsey & Company wil een werknemer zijn tijd het liefst niet besteden aan routinewerk en administratieve taken, maar aan productief denken, niet-routinematig werkzaamheden en socialisering.

Think big, start small, and scale fast - Jim Carroll

Wij willen bedrijven helpen de kans op transformatie te benutten. Processen in ons dagelijks werk kunnen radicaal worden getransformeerd om onze productiviteit te verbeteren door ze te automatiseren en te vergroten. De nieuwste technologie biedt ons automatisering die onze stoutste dromen te boven gaat. Als intelligent automatiseringsbedrijf willen we niet alleen onze vaardigheden in Robotic Process Automation perfectioneren, maar ook de kracht van AI volledig benutten.

Outlook for the coming years

Zoals James clear stelt in zijn boek, Atomic Habits, "tiny changes make a big difference". Onze start-up richt zich op het leveren van productieve automatiseringsoplossingen en advies voor bedrijven die werknemers hebben die eenvoudige maar frequente repetitieve taken uitvoeren. Door deze diensten te leveren, willen we zinloos werk voor de werknemer verminderen en ze meer tijd geven voor werk waar ze zich meer bij betrokken voelen.

Operational assistance

Als een proces eenmaal is geautomatiseerd, denkt men vaak dat het in de toekomst geen wijzigingen meer behoeft. Maar als een proces groeit, moet de bijbehorende automatisering dat ook doen. Toen UIPath begon, was er een enorme toename van Robotic Process Automation in bedrijven. Managers testten een automatiseringsscript, wezen vervolgens een medewerker aan om een proces te automatiseren en verwachtten dat het binnen enkele jaren volledig functioneel zou zijn. Dit leidde al snel tot onderhoudsstoringen omdat het RPA-project niet werd bijgehouden. Om dit te voorkomen, kunnen wij helpen uw digitale werknemers automatisch te laten werken zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over toekomstige procesproblemen.

Wij helpen u graag op uw automatiseringsreis. Wij hebben geleerd over intelligente automatisering en zijn persoonlijk afgestapt van het idee "dit proces kan alleen door een mens worden gedaan". Wij beseffen dat het mogelijk is "het onmogelijke te automatiseren".

Mischa van Ek

Master Business Informatics student van de Universiteit Utrecht. Parttime ICT Consultant en Business Process Analyst met werkervaring van 5 stages